sobota, 6 stycznia 2018

Dla Babci i Dziadka / For Grandparents

Witajcie,
zbliża się Dzień Babci i Dziadka postanowiłam więc przygotować coś na tę okazję. Mój pomysł z minuty na minutę ewaluował i tak najpierw miało to być zmediowane serce/zawieszka z napisem, potem przerodziło się w serce z shaker boxem, po czym pomyślałam, że przydało by się miejsce na życzenia, więc dorobiłam drugą część, by powstało serducho otwierane z miejscem na zdjęcie i życzenia w środku. Mam nadzieję, że Wam również spodoba sie taki pomysł i będziecie mieli tyle samo radości podczas jego tworzenia ile miałam ja :)

Hello,
Grandparents' Day is coming so I decided to prepare something for that occasion. My idea evaluated every minute - at the beginning it was just a mixedmedia heart, then I added shaker box and after that I thought we ned a place for wishes, so I added second part to create opening heart with a place for photo and wishes inside. I hope you will also like the idea and will have as much fun doing that as I had :)









Tutaj znajdziecie listę produktów, które wykorzystałam:
Here is the list of products I've used:







Pozdrawiam,
Asia :)



3 komentarze: