czwartek, 21 września 2017

Kartka z shaker boxem - kurs


Witajcie Kochani !

Całkiem niedawno w Filigrankowym sklepie pojawiły się cudne shaker boxy.
Kto nie widział - odsyłam do sklepu ( link poniżej ), bo tego nie można przegapić :)


Shakery są idealnym rozwiązaniem do kartek, pudełek, a także jako niezależne ozdoby same w sobie. Dziś chcę Wam pokazać prosty kurs na przygotowanie shakera.
Wybrałam model w kształcie ślicznego serca.




1. Shakery składają się z czterech warstw, widocznych poniżej.



2. Na początek przycięłam sobie potrzebną folijkę, odrysowując spodnią warstwę shakera, tak aby jej wielkość i kształt pasowały do całości.




3. Następnie spód modelu ( pełne serce) oraz brzegi pozostałych dwóch warstw pomalowałam białą farbą - nie jest to konieczne, w mojej pracy jednak pasowało mi to bardziej kolorystycznie :) 
Górną, najbardziej ozdobną warstwę potraktowałam embossingiem na gorąco.


4. Następnie skleiłam dolne warstwy, a na środku spodniej warstwy umieściłam dodatkowo tekturkowy napis.


5. Całość wypełniłam małymi cekinami. To oczywiście nie jest reguła, bo cekiny możecie zastąpić
innymi ozdobami ( kamyczki, drobne papierowe kształty, muszelki, metalowe elementy itp. )


6. Kolejnym krokiem jest "zamknięcie" shakera. W tym celu na górną warstwę naklejamy wcześniej przygotowaną folijkę, a na folijkę ostatnią, najbardziej ozdobną część.
Shaker zamknięty i gotowy :) 
Prezentuje się tak :



I teraz tylko pozostaje kwestia tego, do czego wykorzystamy shaker :)
Tak jak wspomniałam - możliwość jest wiele.
Mój dzisiejszy umieściłam na bardzo prostej kartce, gdzie stanowi on główną ozdobę.






Proste ?  Proste :) 
Serdecznie zapraszam Was do przetestowania naszych nowych shakerów!
I podzielenia się opiniami co o nich sądzicie :) 

Dziękuję Wam za uwagę :) 
i pozdrawiam serdecznie !


1 komentarz: