wtorek, 18 lipca 2017

Album dla Czterdziestolatki

Cześć wszystkim :)
Dzisiaj chciałam Wam pokazać okładkę niespodzianki, jaką przygotowuję dla Przyjaciółki. Album będzie nieco spóźnionym prezentem z okazji czterdziestych urodzin. Spóźnienie jest zamierzone, ponieważ to ma być pamiątka ze zdjęciami z tego dnia. A trochę się działo :)
Środek wymaga dopracowania, więc pokażę go następnym razem. Widać już wystające z następnych stron tekturki, które sprawdziły się idealnie do tego albumu, ale ciągle coś zmieniam, doklejam, poprawiam, więc wstrzymam się z pokazaniem ich Wam do momentu, aż będą takie, jakie mają być ;)
Ten napis jest super. Sam w sobie jest ozdobny, chciałam żeby się był mocno widoczny i się wyróżniał, więc tło jest ubogie. Czyli takie C&S. Wykorzystałam tu papier Lemoncraft z kolekcji Daydream.

Mam super zabawę robiąc ten album. Mam nadzieję, że spodoba się Czterdziestolatce.


Napis pokryłam czerwonym tuszem, a potem naniosłam przezroczysty puder do embossingu. Po roztopieniu nagrzewnicą napis pięknie się błyszczy.
Tekturka TEKST 7E

A z kolejnych stron wystają:
 Tekturka FLORA 16

 Tekturka FLORA 16
Do zobaczenia wkrótce!
Pozdrawiam,

 BeeQueenie


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz