poniedziałek, 5 czerwca 2017

Litera 3D - krok po kroku

Cześć Wszystkim!
Niedawno Kasia pokazywała przygotowaną przez siebie piękną różową literę A. Ja moje L przygotowałam w wersji czarno-zlotej. Pokażę jak ją przygotowałam krok po kroku.

Tak wygląda literka po złożeniu.

Litera 3D z tektury 
Przy składaniu posmarowałam brzegi klejem, żeby złączyły się na stałe.

Potem pomalowałam całość złotą farbką Primy.
Powycinanym pod wymiar paskom papieru za pomocą nożyczek postarzyłam brzegi

i przykleiłam je. 
Przygotowałam pastę modelującą połączoną ze złotą farbką, którą wcześniej malowałam literę.


 Za pomocą maski i pasty odbiłam gwiazdki. 

 Kiedy dobrze wyschło, ozdobiłam literkę papierowymi dodatkami kupionymi w empiku.







Miłego poniedziałku Wam życzę!
BeeQueenie


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz