piątek, 15 kwietnia 2016

Box na Chrzest i wózeczek 3D

Witajcie / Hello,

Na dzisiejszą moją inspirację przygotowałam exploding box na chrzest. Tym razem wykonałam go w kolorze różowym z tekturkami Filigranek, w szczególności wózka 3D. Dodatkowo ozdobiłam go papierami , perełkami i wstążeczką. W mojej pracy wykorzystałam również stópki, świecę i napis "Pamiątka Chrztu Świętego", a całość dopełniają kwiatki i kokardki.

For today I prepered my inspiration exploding box on baptism. This time I made it in pink with chipboard from Filigranki (of course). in particular baby carriage 3D. Additionally I embellished it papers, pearls and ribbon. In my work I used the feed, candle and the words "Mamorial of Baptism", and the whole is completed by flowers and bows.

Zapraszam na zdjęcia :)....
Heve a look  at the pictures :)...













w mojej pracy użyłam...
I used...

Jak we śnie II   Tekturka BABY 32   Tekturka BABY 27

Wózek 3D z tektury    Tekturka TEKST 5c   Kosteczki dystansowe 3D 2mm 400 szt



Pozdrawiam
Regards

Natalia (Bluebell Chandlery)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz